Dostawa i zwroty

Dostawa twojego zamówienia

Paczki wysyłamu kurierem DPD w opcji:

- z przedpłatą

- za pobraniem.

Towar wysyłany jest średnio w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty i już na drugi dzień po wysłaniu może znaleźć się on u Państwa. Z naszego wieloletniego doświadczenia wynika, że przesyłki zostają uszkodzone niezwykle rzadko. Jednak dla zminimalizowania takiego prawdopodobieństwa staramy się unikać wysyłania paczek w piątki. Pozostają one wtedy przez cały weekend w rękach kurierów i częściej ulegają zniszczeniu.

Wszystkie informacje o szczegółach wysyłki będą do Państwa przekazywane drogą mailową przez firmę, z którą współpracujemy. Możecie Państwo również podejrzeć status zamówienia w Historii zamówieńna waszym koncie.

Jeżeli pragną Państwo zamówić kilka naszych produktów, radzimy zgrupować je w jedno zamówienie. W przeciwnym razie koszty wysyłki będą naliczone kilkukrotnie.

Jeśli wartość państwa zamówienia przekroczy 500zł, oferujemy państwu darmową wysyłkę na terenie całej Polski!

Ewentualne opóźnienia w wysyłce możliwe są w przypadku, gdy braknie któregoś z kloszy na magazynie - jednak każdorazowo będą informowani państwo o takiej sytuacji telefonicznie.

Reklamacje

Zaraz po otrzymaniu przesyłki, radzimy Państwu dokładnie obejrzeć zarówno zamawianą lampę jak i klosze, w celu znalezienia ewentualnych uszkodzeń wynikających z transportu. Takie przypadki zdarzają się na szczęście bardzo rzadko (w zeszłym roku na 100 paczek rozbiły się 3 klosze), ale ostrożność jest jak najbardziej uzasadniona.

Nasza firma bierze pełną odpowiedzialność za paczkę podczas transportu (paczki pakowane są bardzo dokładnie), w myśl starej koszykarskiej zasady: za podanie odpowiada podający. Tak więc w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, należy niezwłocznie powiadomić nas o tym mailowo lub telefonicznie.

Podstawą reklamacji jest protokół szkody sporządzony w obecności kuriera przy odbiorze paczki - nie ponoszą Państwo dodatkowych kosztów. Nowe klosze na miejsce uszkodzonych zostaną do Państwa niezwłocznie wysłane na koszt naszej firmy, zaraz po otrzymaniu ww. protokołu drogą pocztową. Każdy klient ma obowiązek przesłać protokół pocztą na adres firmy: www.swiat-lamp.pl, ul. Sobieskiego 17A/12 Częstochowa 42-200. W przypadku braku protokołu lub sporządzenia go w innym niż ww. terminie, reklamacja może nie zostać uznana.

Jeżeli natomiast została uszkodzona sama lampa, należy ją do nas odesłać po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. W przypadku gdy uszkodzenie wynikło z winy naszych pracowników, lub producenta, koszty, które klient musi ponieść, aby odesłać lampę, zostaną zwrócone.

Zwroty

Zgodnie z prawem mają Państwo możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki bez podania powodu. W tym celu należy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo, a następnie odesłać zakupiony produkt w stanie nienaruszonym. Pieniądze zostaną wówczas zwrócone Państwu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.