Sklep internetowy www.nasufit.pl jest własnością firmy „NASUFIT.PL” Jadwiga Nowak z siedzibą w Częstochowie, ul. Sobieskiego 17A/12 NIP: 5731608859 | REGON: 152145367
"Jak dokonywać zakupów w naszym sklepie?"
Aby dokonać zakupów w sklepie, należy poprzez koszyk zamówień zgromadzić produkty w koszyku, następnie należy w formularzu zamówień wypełnić wszystkie pola kontaktowe które są niezbędne do zrealizowania zamówienia.
"Ile wynosi standardowy czas realizacji zamówień"
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1-5 dni roboczych.
"Jak wygląda dostawa zamówień"
Wszystkie paczki wysyłamy tylko i wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich pod adres podany w formularzu zamówień.
W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny tel. 697108380 w celu przygotowania zamówienia.
" Jakie formy płatności są dostępne?"
"Jakie są państwa dane do przelewu?"
Dane do przelewu: |
Jadwiga Nowak 26 1050 1142 1000 0097 3795 9719 |
"Jak wygląda kwestia paragonu?"
Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie zakupu (paragon). W przypadku gdy Kupujący chce otrzymać Fakturę, prosimy o wypełnienie odpowiednich pól w formularzu zamówienia. Firma nie jest płatnikiem podatku VAT i wystawia "faktury bez VAT".
"Czy można zrezygnować po zakupie?"
Z zakupionego produktu można zrezygnować w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki (bez podania przyczyny), zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U.nr 2 z 2000r, poz. 271).
Więcej informacji znajdą państwo w zakładce Dostawa - Zwroty - Reklamacje, oraz w Regualminie.
"Co jeżeli produkt który zamówiłem/am jest niedostępny?"
W przypadku jeśli zamówiony towar jest niedostępny w określonym terminie, Sprzedawca informuje Kupującego o przewidywanym czasie dostawy.
"W jaki sposób składać reklamację?"
Reklamacje należy składać:
"Czy mogę wykorzystywać państwa zdjęcia?"
Kopiowanie lub przetwarzanie materiałów znajdujących się na stronie jest surowo zabronione. Zdjęcia są chronione prawami autorskimi.