Najczęściej Zadawane Pytania FAQ


Sklep internetowy www.nasufit.pl jest własnością firmy „NASUFIT.PL” Jadwiga Nowak z siedzibą w Częstochowie, ul. Sobieskiego 17A/12 NIP: 5731608859 | REGON: 152145367



"Jak dokonywać zakupów w naszym sklepie?"

Aby dokonać zakupów w sklepie, należy poprzez koszyk zamówień zgromadzić produkty w koszyku, następnie należy w formularzu zamówień wypełnić wszystkie pola kontaktowe które są niezbędne do zrealizowania zamówienia.


"Ile wynosi standardowy czas realizacji zamówień"

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1-5 dni roboczych.



"Jak wygląda dostawa zamówień"

Wszystkie paczki wysyłamy  tylko i wyłącznie za pośrednictwem firm kurierskich pod adres podany w formularzu zamówień.
W przypadku odbioru osobistego prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny tel. 697108380 w celu przygotowania zamówienia.



" Jakie formy płatności są dostępne?"

  • Gotówką - przy odbiorze osobistym
  • Przedpłata na konto
  • Pobranie
  • Płatność elektroniczna i kartą PayPal
  • Płatność elektroniczna Przelewy24

"Jakie są państwa dane do przelewu?"

Dane do przelewu:

Jadwiga Nowak
42-217 Częstochowa
ul. Sobieskiego 17A/12
ING BANK ŚLĄSKI

26 1050 1142 1000 0097 3795 9719 

"Jak wygląda kwestia paragonu?"
Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie zakupu (paragon). W przypadku gdy Kupujący chce otrzymać Fakturę, prosimy o wypełnienie odpowiednich pól w formularzu zamówienia. Firma nie jest płatnikiem podatku VAT i wystawia "faktury bez VAT".

"Czy można zrezygnować po zakupie?"

Z zakupionego produktu można zrezygnować w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki (bez podania przyczyny), zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U.nr 2 z 2000r, poz. 271).

Więcej informacji znajdą państwo w zakładce Dostawa - Zwroty - Reklamacje, oraz w Regualminie.

"Co jeżeli produkt który zamówiłem/am jest niedostępny?"

W przypadku jeśli zamówiony towar jest niedostępny w określonym terminie, Sprzedawca informuje Kupującego o przewidywanym czasie dostawy. 

"W jaki sposób składać reklamację?"

Reklamacje należy składać:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@nasufit.pl
  • pod numerem telefonu: 697108380
  • listownie na adres:  NASUFIT.PL Jadwiga Nowak Sobieskiego 17A/12 42‑217 Częstochowa



"Czy mogę wykorzystywać państwa zdjęcia?"
Kopiowanie lub przetwarzanie materiałów znajdujących się na stronie jest surowo zabronione. Zdjęcia są chronione prawami autorskimi.